Wednesday, October 15, 2008

Paris, je t'aime

Franska Atelier LZC har gjort en ny serie prylar precis i min smak. Dessa underbara week-endväskorna föll jag för direkt. Jag kan inte bestämma mig för vilken jag helst vill ha bara. Förmodligen den med det största Eiffeltornet...
En stor och praktisk necessär kommer nog att få följa med till Paris också.
Några skrivböcker från förra kollektionen. Visst är de söta.
Mer av det nya fantastiska mönstret, Jag kan inte riktigt få nog. Smink, småpengar eller hårprylar kanske behöver ny förvaring?
Och så en riktigt söt soffkudde.

2 comments:

  1. Ja, vad fina de är...vill också ha!

    ReplyDelete
  2. Mycket fint, förstod dock inte, är det något du köpt här i Sverige eller ämnar göra på plats?

    Så fort du säger Alperna kommer jag att tänka på Tobbe - du vet hur han åkte dit utan att någonsin ha stått på ett par skidor. Ringer mig och berättar att han överlevt och när jag frågar vad så svarar han att ja, han åkte upp till toppen och sen satte han helt sonika av rätt nerför backen och hoppades att det liksom skulle komma naturligt.
    Usch vad jag blev rädd, samtidigt skrattade jag så tårarna flög.

    Kram Mia

    ReplyDelete