Thursday, October 23, 2008

Pärat nästa!

Jag har äntligen lämnat in min hemtenta, packat en alldeles för stor väska, letat fram alla överblivna gamla eurosar (eftersom det kan behövas nu när euron står i över 10 kr) och är klar för avfärd till världens bästa stad, även kallat Pärat ett smeknamn uppfunnet av min kära syster som ett komplement till The big apple, och ett mycket passande sådant måste jag säga. Jag ska försöka blogga så mycket som möjligt från min telefon när jag är där så kompletterar jag med bilder från riktiga kameran när vi kommer hem.

Jag kollade förresten just vädret, runt 13 grader och regn hela helgen. Jag blev lite ledsen först men sen släppte jag det och såg istället för parker och promenader museum, shopping och kafésittane. Det här blir nog riktigt bra. Nu är det dags att ta sig till flygplatsen.

No comments:

Post a Comment