Friday, October 10, 2008

Tre olika sätt att vara jag på

Jag har varit hos frisören idag och funderar nu över resultatet. jag plockade fram lite bilder från före och tog sedan en efterbild.

Före med rakt hår (naturligt):


Före med lockigt hår (inte alls naturligt):

Efter med lugg:

Nu har jag varit och blivit klippt fast jag inte hade råd egentligen, men jag hade inte klippt mig sedan (gulp) april och min frisör rös av obehag bara jag sa det...så ja, det behövdes. Jag har inte riktigt bestämt mig för vilken av ovan frisyrer jag tycker bäst om men ja, okej om jag hade haft sådana där lockar naturligt så hade jag nog valt det men nu tar det ju timmar att få till de där och det där raka, platta håret är ju måttligt kul så jag är nog betydligt mer nöjd med nya luggen, fixad av superduktiga JessicaLarsson och Lange - Södertull, än vad jag ser ut att vara på bilden.

4 comments:

  1. Jag är supernöjd. Hade dött för ditt hår. Tänk att ha en lugg som liksom blir som den är klippt. Har haft tankar på att klippa lugg igen. Nu när den äntligen växt ut nästan...typiskt mig. Sen april? Kom igen när det är över ett år haha. Så snål är jag :-) Puss min vän

    ReplyDelete
  2. Åh vad snygg du blev! O det är en smart frisyr för du kan göra mycket med den!

    Kram Mia

    ReplyDelete
  3. Jättesnyggt!

    Hittade precis din blogg via Mia och sag att ett av dina favorit utflyktsmal är Bois de Vincennes! Det är ju precis där jag bor! Hur kommer det sig?

    Ha en jättebra kväll!

    ReplyDelete