Friday, November 7, 2008

David &klevering

Det har kommit in nya, jättefina prylar på David design inför julen, pynt, ljus, stjärnor och mycket mer. Allt man kan behöva för att göra hemmet lite mysigare och ljusare nu när höstrusk och mörker smyger sig på. Bland annat kommer finfina saker från det holländska företaget &klevering såsom Bambi ovan som numera inte bara finns som Male och Female utan även som Bambini, otroligt söt. Kolla in deras hemsida eller om du bor i Malmö eller har vägarna förbi kom in på David design och njut av att vintern är på väg!

2 comments:

  1. Hur söta som helst! Hur går det för butiken? Jag tycker det är så roligt med såna butiker men det kan säkert inte vara lätt i IKEA-land liksom. Jag skulle absolut kunna tänka mig att driva något liknande, verkar så glammigt och roligt men det är alltid kul att höra hur verkligheten är.

    Vad hittar du på i helgen? Själv är jag tvingad att följa med systern och se High School Musical 3. Hmm - jag får väl köpa en stor skåö popcorn...:)
    Kram Mia

    ReplyDelete
  2. Söta! Vet du hur stora de är?
    Kram

    ReplyDelete