Friday, November 14, 2008

Vinterstämning

Nu när det börjar bli så mörkt, så mörkt vill jag tända ljus varje morgon och kväll. Jag köpte detta söta isbjörnljusDavid design häromdagen. Frågan är bara om man verkligen vill elda upp det.Dessutom hittade vi en fin plats mellan den röda fåtöljen och den vita lampan till inflyttningspresenten vi fick av Pappa. Så mycket förvaringsmöbler som möjligt är viktigt när man bor litet. Componibiliserien från Kartell är praktisk och snygg och denna lilla saken på hjul fungerar som bord och teknikprylsförvaring på samma gång. Ljusstaken prydd med små ekorrar som står ovanpå är en av mina favoriter. Även dessa saker finns såklart på David design i Malmö.

2 comments:

  1. Jag skulle också ha supersvårt att elda upp en så söt isbjörn. Du kanske kan köpa ett annat, lite mindre sött ljus och ställa bredvid?

    ReplyDelete
  2. Vilken söt liten isbjörn. Jag skulle nog också ha lite svårt att elda upp den......

    ReplyDelete