Tuesday, December 16, 2008

Julen är här på riktigt

Då var det väl bara att ta jullov nu då. Sista dagen i skolan idag och min handledare har sagt att hon inte kommer att hinna ge respons på mitt arbete förrän efter jul så jag kan inte mycket annat göra än att luta mig tillbaka, värma på lite glögg och käka chokladpraliner framför en hög filmer. Ja, sen var det förstås lite jobb, ett antal köttbullar och en vindsflytt som skulle göras nu i dagarna men vad gör det. Jag slipper min uppsats i två veckor och jag vill inte tänka en sekund på den, endast njuta av julen!

4 comments:

  1. Vilka fina och juliga bilder du har hittat!

    ReplyDelete
  2. Ah vad härligt!! Unna dig själv att njuta och bara slappa, det är du värd!

    Kram Lisa

    Ps. Tänkte faktiskt pa dig när vi strosade runt i Le Marais :) Och visst lovar jag att testa dig resturang pa Rue Lepic!

    ReplyDelete
  3. Åh vad härligt. Passa på att njut för fullt :). Hoppas du får en mysig dag. kram

    ReplyDelete
  4. Låter ju alldeles underbart att bara luta sig tillbaka o njuta!!

    ReplyDelete