Thursday, December 4, 2008

Premiären avklarad!


Ja! Det gick vägen och det gick riktigt bra faktiskt. Allt klaffade, ljuset, ljudet (åtminstone nästan) och alla satte faktsikt sina repliker vilket man inte hade kunnat tro för en vecka sedan. Alla var superduktiga och ett flyt och en energi som inte fanns under repen infann sig äntligen nu när den annars så tomma salongen var befolkad.

Tack alla för alla fina tillrop både är på bloggen och i verkliga livet. Tack för den jättefina blomman Charlotte! En himla tur att du kom och tittade igår så att där var någon jag kände i publiken. Alla andra ska nämligen komma på fredag (för att vara med på festen tror jag :D ) och på de övriga föreställningarna så det var så skönt att ha en vän där i alla fall.

När jag kom hem fick jag vackra premiärrosor av min finaste. Tack älskling för allt stöd under repperioden. Det har varit ovärderligt att kunna komma hem och beklaga, förfasa och glädja mig tillsammans med dig. Du gör mitt liv lättare och roligare att leva.

3 comments:

  1. Ah vad kul att det gick bra! Jag tänkte pa dig i gar kväll.

    Jo det är lillebror som flyttat fran Vilnius till Riga. I och med ekonomiska krisen sa har de inte sa mycket jobb i Vilnius längre. Lite synd för det tror jag är en mycket mysigare stad... Men det viktigaste är ju att vi far vara tillsammans över jul, och att brorsan far behalla jobbet sa klart. :)

    Kram Lisa

    ReplyDelete
  2. Håller med. Får jag tycka själv tror jag definitivt att hon är en produkt av sin uppväxt, vare sig hon själv är medveten om det eller inte. Jag öppnar mig bara för möjligheten att något kanske är fullt möjligt även om jag inte förstår det.
    Dessutom utgör hon vaddå 1% av industrin medan resten är lika objektifierande, utnyttjande och skitig som den alltid varit.

    Intressant att diskutera dock.
    Kram!

    PS. GRATTIS GRATTIS GRATTIS till en lyckas premiär. Nu tycker jag bara du ska sätta pojkvännen på att filma en snutt och lägga upp den här eller på youtube för oss stackare som inte får se dig live!

    ReplyDelete
  3. Jag har mer o säga men ingen att säga det till. Så jag fortsätter. Haha! Vaddå debattsugen...

    Alltså sexet eller nakenheten tänker jag inte på. Nu har jag aldrig sett en film men idén stör mig inte. Om det hjälper någon okej, så why not.
    Men om porr säger sig stå för sexuell frihet bla bla bla faller den ju på eget grepp med sina blonderade, bröstförstorade, objektifierade tonårstjejer.

    Rent teoretiskt iaf måste det väl gå att skapa "jämlik" porr för de som nu vill/behöver se sex???
    För nu tycker jag industrin mer säljer åt de som går igång på makt och förnedring.

    Hmm, vad tycker du?

    ReplyDelete