Wednesday, December 3, 2008

Premiärkvällen är här

Nu faller stora, vita flingor vackert ner utanför fönstret och lägger sig som ett vitt täcke över tak och mark. Jag tänder stjärnan i fönstret och får ny energi. Jag har pysslat och fixat med julklappar, julkort och mig själv och är nu redo att ta mig ut på stan, köpa en fin blomma till vår regissör och sen ta mig iväg till teatern för de sista förberedelserna inför kvällens premiär. Japp, ikväll smäller det även om det faktiskt känns som att det är först på fredag vi har premiär i och med att vår premiärfest får äga rum då, men det är ju inte så schysst mot kvällens betalande gäster och fullsatta salong att gå på halvfart som vore det ett genrep så nu laddar jag och ikväll ska vi köra för fullt. Håll tummarna för mig!

3 comments:

  1. Vad mysigt med snö! Här regnar det som skam :(. Lycka till på genrepet. kram

    ReplyDelete
  2. Jag haller tummarna och tänker pa dig!! Hoppas att det gick jättebra.

    Kram Lisa

    ReplyDelete