Saturday, January 10, 2009

Bloggtid önskas

Oj, oj, oj vad det är mycket att göra hela tiden! Jag bara längtar efter att blogga men tiden och orken finns inte riktigt där just nu. Jag har gått från att ha tre veckors härligt jullov till att denna vecka jobba heltid, dessutom som butiksansvarig (dock bara ett par dagar gudskelov). Samtidigt lämnar jag in min uppsats för slutgiltlig bedömning och får den uppsats jag ska opponera på lämnad i min av nystress skakiga hand. Men jag tror nog att jag kommer ha lite tid om några dagar igen. Tills dess läser jag och njuter av era bloggar.

6 comments:

  1. Din stackare, fullt ös. Hoppas du kan slappa lite i helgen i alla fall. kram kram

    ReplyDelete
  2. Man behöver inte blogga jämt...det var ett faktum som gick upp för mig nyligen ;-) KRAM

    ReplyDelete
  3. Allt kommer att gå bra!
    kram

    ReplyDelete
  4. Hej vännen! Ibland blir det ju sa, man kan ju inte hinna med allt. Och bloggen är ju inget maste. Man far inte känna att det blir för mycket, det ska vara kul oxa.

    Stressa inte för mycket nu!

    Kram Lisa

    ReplyDelete
  5. Önskar jag också hade lite mer bloggtid :o) Känns som att tiden inte räcker till ibland!

    Om alla skänker lite pengar så blir det väldigt mkt i slutändan. Hörde på nyheterna att Röda Korsets ambulanser blivit beskjutna och förstörda vilket betyder att de är i behov av nya så fort som möjligt. Det lilla man skänker är ändå ett bidrag :o)

    Lycka till med opponeringen!

    Ha en skön helg,kram!

    ReplyDelete
  6. Tack för den fina kommentaren! Den värmde! =)

    ReplyDelete