Monday, January 12, 2009

femhundratjugofemtusensexhundra minuter...

...har du nu funnits i mitt liv


Hur annars ska man mäta ett år av sitt liv

In Daylights - In Sunsets
In Midnights - In Cups Of Coffee

In Inches - In Miles
In Laughter - In Strife


Hur ska man annars mäta ett år av sitt liv? Vad sägs om i kärlek? Säsonger av kärlek


Mitt hjärta , hur skulle jag kunna förstå hur någon överhuvudtaget kan se något i någon annan än i dig.


Om du lämnade mig nu så skulle himlen falla ner och världen rämna.


Men varför försöker jag ens förklara? Det finns inga ord för det jag känner för dig. Allt jag behöver är du


Som du förstår, mina egna ord räcker inte till för att säga vad jag menar så jag lånar några bevingade ord från Jonathan Larson, Adam Green, Lars Winnerbäck och John Lennon/Paul McCartney


Tack för dessa femhundratjugofemtusensexhundra stunderna med dig



Bilder: Le love, privata

6 comments:

  1. Börjar nästan gråta, så fint. Puss

    ReplyDelete
  2. En sån underbar kärleksförklaring! Håller med Kristina, man börjar nästan gråta!

    ReplyDelete
  3. Åh, ni ser så gulliga och kära ut! :) Väldigt fint skrivet, och träffande, för så känner jag för *min* sambo. Snart har vi varit ihop i två underbara år (2 år av forever and ever) En härlig känsla som man önskar alla! :) Kram

    ReplyDelete
  4. Vilket underbart inlägg! Jag blev alldeles tarögd. Underbar kärleksförklaring.

    Stor kram Lisa

    ReplyDelete
  5. Underbart! Jag vill också känna så för någon!

    Kram Mia

    ReplyDelete
  6. vad vackert! grattis till er som ett par :o) Hoppas det blir oändligt fler minuter ;o)

    Kram!

    ReplyDelete