Monday, January 5, 2009

Inte illa för att vara i Skåne


Och vi ska åka bräda!

2 comments:

  1. Åh härligt. Vi har -17 här idag. Och vad mysigt att åka bräda. kram

    ReplyDelete
  2. Vi har lika kallt men jag saknar totalt din glädje för vintern så själv är jag heligt förbannad och undrar varför vi inte fick detta när det var jul. NU lisom, varför? Nu är jag redo för vårkatalogerna och ballerinas. Typ.
    Em, du får peppa mig och ge mig lite av din vinterglädje.

    Italienska förresten!Wow, du kanske kunde hålla en distanskurs för mig. Jag vill så lära mig. Kan inte vara för svårt då jag läst latin i två år, pratar franska och hyfsad spanska. Tycker franska = vackert, spanska = roligt och italienska =sexigt. Tycker inte du= :)
    Ska du lära ut italienska med?

    Duktigt att hitta Panton på loppisar, sån tur har inte jag haft men så är det deras yrke. Vilka märken säljer de på David Design?

    Ha en härlig dag på brädan, själv ska jag svettas på ett danspass!
    Kram Mia

    ReplyDelete