Friday, January 2, 2009

Årets sista afton

En helt fantastisk afton förgylldes av mina underbara vänner samt av min vackre Erik. Maten var förträfflig, antipasti i massor, risotto, pasta, hare (dock ej för mig) och persikor i campari stod på menyn. Det var på det hela taget en utomordentligt lyckad kväll med en blandning av gamla godingar och några nya bekantskaper som visade sig vara en fullträff. Tack alla för denna härliga kväll!

Två filmstjärneämnen i soffan och festen kan börja.

Nyårskittad snygging som slår Hugh Jackman med hästlängder. Ja, vi var och såg Australia och jag kan bara rekommendera den! Jag tyckte att den var underbar, och fullkomligt njöt i biomörkret men min älskling tyckte kanske att jag dreglade lite väl mycket över Hugh. I vilket fall var det inte därför jag tyckte om den och vem behöver Drover när man har en sådan här goding hemma?

Kvällens partypingla orkade inte 12-slaget men var tapper som få och söt likaså

Så mycket gott redan innan maten

Här var det varmrätt i form av har- och rådjursgryta

Så här såg min fina galadress ut mot en vacker bakgrund av furu...


Denna fina bild full av ömhet får avsluta detta inlägg.

5 comments:

  1. Vilka fina bilder! Och fina ord... :-)

    Och jag måste ju erkänna att din blogg är himla bra. Perfekt blandning av personligt och pretantiöst... Inte för privat, men ändå jättekul att läsa. Man borde kanske börja blogga ändå!? :-O

    Ses på fredag!
    K

    ReplyDelete
  2. Åh var härligt ni verkar haft det. Och så fina bilder. kram Linda

    ReplyDelete
  3. Er nyårsafton låter ju bara för underbar!!

    ReplyDelete
  4. Ah vad underbart!! Fina bilder och ni verkar ha haft en härlig kväll.

    Stor Gott Nytt Ar kram fran Lisa

    ReplyDelete
  5. Annakarolin: Vad kul att du har kikat in påmin blogg nu och tack för den fina komplimangen! Jag tycker absolut att du ska börja blogga! Skriv om tiden i London till exempel?
    Kram Emelie

    ReplyDelete