Sunday, February 1, 2009

Vi är framme


...och ingen mobilkamera i världen kan göra denna vackra solnedgången rättvisa. Nu blir det kvällsmat och bastu innan sängen för att vara ordentligt utvilad imorgon. Jag tror inte riktigt att jag har fattat att vi faktiskt är här. Det var så många år sedan jag åkte skidor så jag har inte alls varit lika uppspelt under veckan som gått som Erik, men idag när liftkort köpts, skidor hyrts och backarna setts börjar jag förstå att en hel vecka av skidåkning, avslappnig och härliga människor i min omgivning är här. Så himla skönt! Lite plugg lär det förvisso ändå bli men det får så vara. Så Mamma och Pappa, jag vet att ni läser bloggen fast ni aldrig säger något, nu vet ni att vi är framme i gott bevar. Godnatt till er och alla er andra!

2 comments:

  1. Å vad härligt med en hel veckas skidåkning, verkligen. Jag har bara åkt en enda dag den här säsongen, men måste verkligen se till att det blir nån mer gång!

    ReplyDelete
  2. Nej jag kan tänka mig att det är ännu vackrare i verkligheten!

    Kram Mia

    ReplyDelete