Monday, March 16, 2009

Jag är så trött på alla mail och koder...

...sjunger Lars Winnerbäck och jag kan bara hålla med. Grr jag blir galen på alla olika lösenord man ska hålla reda på. Jag skulle logga in på Tradera men hade såklart glömt lösenordet. Då skulle man skriva in sin e-postadress så att de kunde skicka ett nytt. Jaha, det var ju bra, men det är bara det att jag har fyra olika e-postadresser och jag vet inte vilken jag använde. Jag provade alla fyra. De finns inte säger Tradera. Jag provar att skapa ett nytt konto, men mitt personnummer är tydligen redan registrerat...moment 22...Jag kan aldrig mer sälja eller köpa något på Tradera. Så jag får väl behålla mina tågbiljetter som jag inte längre behöver. Och allt annat också för den delen.

5 comments:

  1. Egentligen är det inget roligt, fast jag skrattade ändå när jag läste det. Det är så himla typiskt! Men kan man inte prata med någon där, en verklig person?

    ReplyDelete
  2. Usch din stackare! Kan du inte ringa till dem? Det gjorde jag en gång när jag inte kom in. Testa det!

    TACK också för din söta kommentar! :))

    Kram Jenny

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha, fy fan vad knäckande. Säger som Jess :-) Man vet inte om man ska skratta eller gråta i
    dessa situationer. Idag är det oftast teknik det handlar om. Man ska akta sig för för många prylar. Ju fler man skaffar sig desto mer problem och klydd får man. Det slår aldrig fel!

    ReplyDelete
  4. Usch, vilken frustration! Men finns det ingen personal på Tradera man kan kontakta....? Tradera är ju så bra annars, värsta bästa återvinningskanalen.

    ReplyDelete
  5. Mm, känner igen det där. Hoppas att det löst sig under dagen.

    Jag har haft en jättehärlig helg/vecka med sällskap men nu får jag sköta mig själv och fokusera på träningen igen några veckor. Alltså lite mer bloggning och bloggläsning :)

    Läste lite mer av dina äldre inlägg och blev nyfiken på ditt långa röda hår. Har du lagt upp någon bild med det? :) Jag tycker annars att du är jättefin som du ser ut nu!

    Och... jag tycker du påminner om Robin i serien "How I met your mother" - vet du vem jag menar? :) Hon heter Cobie Smulder i verkligheten. Har tänkt på det flera gånger nu när tvn stått på på kvällarna.

    ReplyDelete