Wednesday, March 18, 2009

Solen gör mig tokig!

Uteservering på St Knuts torg

Varför i hela världen sitter jag inomhus när det är så fantastiskt vackert vårväder utanför fönstret? Men än är det inte varmt nog att sitta still med laptopen i knät tyvärr. Var i alla fall ute och sprang 7 kilometer igår i det underbara vädret, och vilken kick säger jag bara. Det är annat det än ett gammalt löpband. Träd och blommor, frisk luft, solen mot kinderna och fåglarnas sång i öronen. Jag vill bara bli klar med detta himla exjobbet nu så jag får lov att gå ut!

3 comments:

  1. Vi verkar vara flera med samma känslor idag! :) Underbart med var, hoppas att du snart blir utsläppt!

    Kram Lisa

    ReplyDelete
  2. Ja, det är inte roligt att sitta inne och jobba heller när solen skiner!! Jag försökte dra med mig kollegorna ut på terrassen, men de verkade frusna av sig..

    Jorå, jag har allt sett de fina blomsteraffärerna i Malmö, därför grämer jag mig så över hur det ser ut här.. okej, jag fattar att man inte kan duka upp utanför butiken när det är -15 grader, men när det är sommar då? Och roligare skyltat inomhus i butiken?

    ReplyDelete
  3. Jag har länkat till dig, hoppas ok!? Kram/La Fleur

    ReplyDelete