Tuesday, May 5, 2009

Tusen tack


Tack alla ni fina för gratulationer, lyckönskningar och peppning angående min nya (förhoppningsvis) tjänst. Mia skrev härom veckan om att att internet ju sägs vara en hård och elak plats men att varje gång när hon öppnat sig och berättat något jobbigt så har hon bara fått ödmjukhet tillbaka. Jag kan bara instämma, alla glada, varma och snälla kommentarer lyfter mig varje dag. Jag kan inte nog säga hur glad jag är för alla läsare och för alla de kontakter som knutits och knyts hela tiden. Ni är underbara!

6 comments:

  1. Vilken fantastiskt härlig bild! Jag gillar skorna! Snygga. Måste skaffa mig ett par röda i år, snyggt till klänningen eller kjolen :) Själv fick jag hem ett par Mohedatofflor i går - så nöjd med dem!

    Här regnar det idag men det gör ju ingenting... behövdes!

    K R A M

    ReplyDelete
  2. JA!!!!!!! KOLLA!!!!!!!

    Och ja vad annat kan man säga....ni ÄR ju så superduperäckelsnygga;)

    ReplyDelete
  3. Verkligen, det är underbart och exakt det man borde fokusera på. Av hundra kommentarer är en dålig - varför minnas den??

    PS. Apropå snyggingar som ovan kommenterat - den där Magnus var rätt fin..:)

    Stor kram

    ReplyDelete
  4. Jag vet inte om jag har mycket tur, eller om jag inte "uppviglar" folk, men jag har inte heller fått många negativa kommentarer. Mestadels otroligt glada, bejakande, stöttande och berömmande kommentarer. Helt otroligt alltså!! ;-)

    Ja, jag är väldigt glad över mitt jobb, och försöker att inte gripas för mycket av melankolin i världsläget just nu. Känns som att det är en negativ spiral, all fokusering på hur negativt allt är, så att allt därigenom också blir mer negativt.

    Jag hejar på den nyfunne vännen Jack i lurvig skepnad! Jag älskar hundar!

    ReplyDelete
  5. Ja du, det er helt fantastisk, så mange fine kommentarer man får. Man bliver super glad, når folk gider at bruge tid på at kommentere og sende en tanke.
    Ha' en god aften!
    Kram

    ReplyDelete
  6. Ah vad mycket bloggkärlek det spirar idag, underbart!!!

    Och jättefina skor.

    Stor kram Lisa

    ReplyDelete