Thursday, July 2, 2009

På väg till Liseberg


Det har varit lite dålig uppdatering på bloggen de senaste dagarna då det verkar som om jag har åkt på någon slags influensa. I två dagar har jag haft feber och hosta men inga andra symptom. Mycket märkligt. Idag mår jag emellertid bättre och febern är borta som tur är eftersom hela familjen åker till Liseberg idag. Mamma och båda systrarna och deras familjer. Vi åker med min ena syster och har underhållning av hög klass i form av A som lyssnar på musik i hörlurar samtidigt som hon glatt sjunger med i de engelska texterna. Ibland blir orden rätt. Ibland inte. Men sött är det i alla fall.

7 comments:

  1. Usch vad trist att vara sjuk, skönt att du mår bättre. Hoppas ni får en kanondag på Liseberg :). kram Linda

    ReplyDelete
  2. Hoppas att ni hade en riktigt lyckad dag på Sveriges bästa nöjesfält ;)
    Kram

    ReplyDelete
  3. och söt som socker är hon också!

    Träligt att du vart sjuk men desto härligare att du mår bättre....OCH FÅR ÅKA KARUSELLER:)

    Kramar från uppsala

    ReplyDelete
  4. AHA! Det är Svininfluensan! *skrattar*

    ReplyDelete
  5. Stackare som varit sjuk! Men vad kul med Liseberg, kan du aka Flumeride at mig? Jag älskade den när jag var liten.

    Stor kram Lisa

    ReplyDelete
  6. Åhhh - Liseberg!! Jag ska till Grönan i nästa vecka, ser verkligen fram emot det. Det var evigheter sedan jag var på nöjesfält :)

    ReplyDelete
  7. He he, så söt hon är! Hoppas du krya på dig snart!!
    Kram

    ReplyDelete