Tuesday, December 8, 2009

Duktighetspanik någon annan?

Två saker on my mind. Den första, varför är allt så mycket mörkare på min PC på jobbet än på min Mac därhemma? Fast jag har ljusaste inställningen ser bilderna i inlägget nedan jättemörkt ut. Gör det det på era datorer också? För på min där hemma är det helt okej...

Den andra saken. Jag har jobbat som en galning den senaste månaden och nu verkar det ha betalat sig. Jag är i princip klar. Betygen är satta, lektionerna är planerade och den tredje av tre inlämningsuppgifter till min datorfortbildning lämnas in ikväll. Plötsligt känner jag mig livrädd. Jag har inget att göra. Jag måste ha glömt något.

4 comments:

  1. Ja, att koppla av och njuta av att det snart är jullov!
    Bilderna är mörka, men väldigt fina! Kram

    ReplyDelete
  2. Den på dig är lite lite mörk kanske. Men de är så fina på min dator!

    ReplyDelete
  3. I know the feeling! 4 dagar kvar för mig, blir en hektisk vecka men sen. sen ska jag njuta (och plugga inför två tentor, men det låtsas jag inte om just nu! ;-) )

    kram
    Lina

    ReplyDelete