Wednesday, May 25, 2011

Snodde latlistan


Jag vill också göra latlistan jag hittade hos Lisa och Sandra

Vad gjorde du kl 08 imorse: Rättade uppsatser
Vad gjorde du för 15 min sedan: Cyklade hem från jobbet
Det sista du sa högt: Ha det så kul på träningen!
Det senaste någon sa till dig: Hejdå älskling
Vad har du druckit idag: Vatten och cappucino
Vad var det senaste du åt: En enormt god vegetariskt buffé på Rizraz i Köpenhamn
Vad var det senaste du köpte: En cappucino
Vad är det för färg på din ytterdörr: Ljusgrå och mörkgrå
Vad är det för väder hos dig nu: Soligt
Godaste glassmaken: Pistage eller lakrits eller melon eller blåbär baah, kan inte välja!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, snarare attraktion (behåller Lisas svar)
Sover du tungt: Japp
Drömmer du mardrömmar: Ja, det händer definitivt men inte ofta
Trivs du med ditt jobb: Absolut men önskar som alla andra lärare en lite mer rimlig lön...
Favoritklädsel: Klänningar i alla längder, former och färger
Favoritlåt just nu: Just nu...hrm, lyssnat mycket på Bara om min älskade väntar med Kjell Höglund de senaste dagarna av någon anledning
Vad ser du om du tittar till höger:  Soffan med en enorm kuddhörna (hur många kan man ha i en soffa?)och fönstret med en blå himmel och svajande träd utanör
Vad gör dig glad just nu: Att min fina Murray kommer och hälsar på i helgen (och låt inget dumt askmoln få hindra henne!)
Vad ska du göra härnäst: Laga någon ny spännande middag och ladda in foton från helgen.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glad men lite frustrerad efter många diskussioner på jobbet
Favoritgodis: Choklad och lakrits
Kläder just nu: Gul-röd-orange-randig klänning
Sommarplaner: Midsommar i Kalmar, semester på Sicilien, bad och massor av långa sköna dagar med jordgubbar och tidningar på stranden,
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Nej inte på riktigt men jag gillar att tuta i min tvärflöjt och plonka på min gitarr ibland
Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska i så fall. Jag somnar alltid på kvällarna men har inga problem att gå upp.  
Vad är viktigast för dig: Mina närmsta
Är du kittlig: Japp
Snarkar du: Jag tror det inte
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Spindlar  
Längtar du mest efter just nu: Sommar!

No comments:

Post a Comment