Tuesday, November 1, 2011

Halloweenhelgen

 Malmö stad bjöd på Halloweenkul på Folkets park i lördags. Mormor och morfar, jag och fyra kusiner passade på att njuta av hösten samtidigt som vi gick tipspromenad, kastade dödskalle, satte näsan på häxan och smaskade i oss lite gott. 
 De hade verkligen gjort det riktigt läskigt och så fint inne i parken. Allt var dessutom helt gratis. Det ruggiga, råa, lite dimmiga höstvädret passade precis för att få den rätta stämningen.

I full färd med att få dödskallarna att rulla

4 comments:

  1. Så mysigt med små utflykter!
    Nästa gång jag kommer ner till Malmö får vi lov att styra upp en liten träff. Vill väldigt gärna träffa både dig och lilltjejen igen!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Vilken mysig Halloween ni verkar ha haft.

    Vi ska få titta på ett gammalt hus, som jag bara älskar och som min släkt har haft en gång i tiden. Om vi gillar det är det bara att hoppas på att vi är mer intressanta än de andra spekulanterna :) Så håll tummarna för oss.

    ReplyDelete
  3. Ellinor: Absolut, en dejt nästa gång står på schemat!

    Sandra: Jag håller tummarna!!

    Jess: Tack :)

    ReplyDelete