Saturday, November 5, 2011

Varför jag älskar att fylla år

 Lyxig present från Murray i Stockholm

 Minns ni min fantastiska vän som sydde min brudklänning? På min födelsedag kom hon förbi med en bukett som hon gjort av höstlöv. Så vackert. 

 Världens bästa make vet vad en nybliven mamma lär behöva efter några månader

Fint kort och chans till en förmögenhet på posten från svärmor. (Tyvärr uteblev vinsten)

Jag älskar att både ge och få presenter. Det är så himla fint att någon tänker på en och anstränger sig för att göra en glad. Jag tycker det är superkul att få lov att tänka ut fina och speciella presenter och julklappar till nära och kära och förstår inte alls hur man kan tycka att det är negativt. Det är klart om det bara blir köpande för köpandets skull till personer som redan har allt så är det självklart trist, men det finns ju så mycket annat än att köpa prylar och då kan det bli väldigt betydelsefullt. 

6 comments:

  1. Men vilken fantastisk bukett! Otroligt duktigt!

    Och spa-paketet skulle jag också vilja ha. :) Perfekt present till en nybliven mamma för övrigt.

    ReplyDelete
  2. Blev helt förälskad i buketten!

    ReplyDelete
  3. Vilken fin bild! Får jag låna?

    ReplyDelete
  4. Hedda: Klart du får låna den! Ser du så många komplimanger du fått för buketten? :)

    ReplyDelete
  5. Hihi, ja. Tack! :) Instruktioner finns på hemsidan "365 saker du kan slöjda" www.365slojd.se

    ReplyDelete