Tuesday, June 17, 2014

Gräva guld

Idag pillade jag ihop mitt pick och pack och sa, för första gången på många år, hejdå till min arbetsplats redan innan midsommar. 

Imorgon reser vi ut i vida världen, jag och de två godingarna på bilden, kanske inte för att gräva guld i deta stora landet på andra sidan Atlanten men väl för att gräva fingrarna djupt ner i sandstrandssanden, sola benen gyllenbruna och ge guldkant åt kommande veckor.  

Nu ska jag hem och packa, ojojoj, det kan nog ta sin lilla tid att packa smart för 17 dagar i Kalifornien. Sen ska jag försöka städa fint för husvaktens skull också. Sommarlov hörni, det är grejer det. 


3 comments:

  1. Men åh så härligt! Vilken resa som väntar er. Hoppas ni får det riktigt, riktigt bra!
    Ska följa er här och på Insta. Kan behöva ha något att drömma om i väntande bebisbubbla. BF på lördag.
    Stor kram och lycka till nu!

    ReplyDelete
  2. Så härligt! Blir alldeles avis här i kalla grader och blåst! Njut i massor och vill gärna höra hur ni har haft det sen!

    ReplyDelete
  3. Underbart! Hoppas att ni får en riktigt, riktigt fin och härlig semester!
    Vi flyger till New York senare i sommar...29e juli närmare bestämt. Är med andra ord ett tag kvar.
    Kram

    ReplyDelete