Sunday, May 10, 2015

Barnvagnar kan en ju inte ha för många av

Jag har precis införskaffat min (hrm) fjärde barnvagn. Jo, precis, till vårt enda barn som åker vagn. Antar att jag lite desperat känner att jag måste avverka alla vagnar nu eftersom det förmodligen inte blir fler barn. Men faktum är att jag liksom inte riktigt hittat rätt och dessa vagnar har mer hittat oss än vi dem. 

Senaste inköpet är i alla fall en 70-talsvagn som kommer hem på onsdag och jag är så spänd! Lovar fler bilder när den kommer förstås. Sen ska jag börja sälja av några. Lovar. 
Vår älskade Urban Jungle i vilken vi haft lilla i liggdelen hela vintern och till vilken vi har en framåtvänd sittdel som stora suttit och legat gott i. Här med extrasittdelen och ståbräda. 

I liggdelen på Phil&Teds syskonvagn. Perfekt vagn på semester och på sommarkvällar då båda barnen behöver sova. 


I Brio Singen, vår första vagn som vi aldrig riktigt blev kompisar med. Dock finns det en bakåtvänd sittdel vilket känns bra när barnet är litet. 

Nya vagnen! En retropärla som jag hoppas mycket på. 

1 comment: